برترین نرم افزارهای فارسی زبان

برترین نرم افزارهای فارسی زبان

لیست کامل نرم افزارها. داستانهای کوتاه. اشعار و تصاویر شخصی من (بهروز غلامی اشرف)
برترین نرم افزارهای فارسی زبان

برترین نرم افزارهای فارسی زبان

لیست کامل نرم افزارها. داستانهای کوتاه. اشعار و تصاویر شخصی من (بهروز غلامی اشرف)

آموزش ساخت زیرنویس

عنوان: آموزش ساخت انواع زیرنویسهای "متنی" و "گرافیکی"

اثری از: بهروز غلامی اشرف

پست الکترونیکی: pcnworld2002@Yahoo.Com

فرمت فایل آموزشی: PDF قابل اجرا با برنامه ی Acrobat Reade

زبان آموزش: فارسی 

تعداد صفحات: ۶ صفحه (A4) 

ظرفیت: حدودا 500 کیلوبایت

مخاطب خاص: - 

ما در این فایل آموزشی یاد میگیریم: 

1. چگونه میتوان بدون نیاز به هیچ نرم افزاری بهترین زیرنویسها را ساخت؟

2. چگونه میتوان بدون تسلط بر زبان انگلیسی برای انواع فیلمها، زیرنویس فارسی تولید کرد! 

مطالب مرتبط: دانلود نرم افزار Sub Title Creator   -   چگونه زیرنویس را به فیلم بچسبانیم؟

قیمت: رایگان (هم اکنون در ادامه دانلود نمائید.)

راهنمای دانلودِ این فایل آموزشی: بعد از کلیک بر روی لینک زیر در صفحه ای که باز میشود بر روی دریافت فایل کلیک نمائید.

برای دانلود کلیک کنید


تذکر: درج لینک دانلود این فایل آموزشی در سایر وبسایتها, وبلاگها کاملا بلامانع میباشد. 

اگر از طریق موتورهای جستجو وارد این صفحه شده اید برای مشاهده ی کامل اینجا کلیک کنید.

نظرات 5 + ارسال نظر
ali جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ق.ظ http://taziyane2.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی دارین
ممنون میشم اگه منو لینک کنین
وببیاین بگین به چه اسمی لینکتون کنم


http://taziyane2.blogsky.com


با تشکر علی

سلام. مرسی از لطفتون بابت بازدید از وبلاگ

متاسفانه بنده امکان لینک دادن به شما دوستان عزیز را ندارم

با تشکر

سینا-مرد آهنی شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ http://jahnsina.blogfa.com

ببخشید من از آموزش زیزی نفهمیدم زیرا اصطلاحاتی که در آن به کار رفته درک سختی دارد لطفا راهنمایی فرمایید که برای یاد گرفتن مبتدی این کار چه کنم؟؟؟

فکر میکنم در حال حاضر تنها راهنمایی من به شما جستجو در گوگل باشد

با تشکر

reza شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
کاملا از مطالب شما استفاده بردم . خیلی لطف کردین
میتونید برنامه shadow sub هم آموزش بدین؟

آرین سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ

با سلام
ممنون از آموزش خوبتون
فقط یک سوال من نمیتونم ساب تایتل انگیلیسی فیلم هارو پیدا کنم. اگر میشه یک سایت مرجع این کار بگین که راحت همه ی ساب های انگیلیسی رو داشته باشه

بهترین پیشنهاد من سایت خود فیلم یا انیمیشن میباشد که با جستجوی عنوان قیلم یا انیمیشن میتوانید زیر نویس اصلی فیلم را پیدا کنید
با تشکر

maryam جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام
بابت راهنماییهایتان ممنون ولی با ساب تایتل کریتور نمیشه یک فایل ساب رو ادیت کرد دبل کلیک میکنی جمله رو فارسی میکنی ولی چیزی درج نمیشه یعنی سیو نمیشه
در ضمن در نوت پد هم که ادیت کردم خوب در آخر که باید txt سیو بشه نه srt منم موندم در ضمن یونیکد هم که میکنم بازم ؟؟؟؟ نشون میده حالا اون جاداره کاری بکنم ولی من برای بعضی فیلمهام ساب تایتل srt پیدا نمیکنم اینکه میخوام خودم حتماً این کار رو بکنم بازم دستت درد نکنه یک سوال بعضی نرم افزار های سابتایتل از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنند چکار کنم؟

با سلام خدمت شما. کامنتی که گذاشته بودین را خواندم. مختصر جواب میدم امید که نتیجه بگیرید. اگر هم سوالی باقی ماند حتی در زمینه های دیگر (مثل ساخت حرفه ای زیرنویس با رنگهای مختلف بدون دستکاری شدن توسط دیگران) میتوانید با بنده تماس حاصل فرمائید تا راهنمایی کنم.
09109681380
بهروز

در رابطه با اینکه فرمت در نوت پد txt میشود و شما srt میخواهید باید عرض کنم این پسوندها صرفا برای دادن اطلاع به کاربر میباشد و اصلا تفاوتی در کارایی زیرنویس ندارند.

با اینحال اگر اصرار به داشتن پسوند srt دارین فقط کافیست با راست کلیک روی فایل زیرنویس و انتخاب گزینه rename پسوند فایل را که txt است به srt تغییر دهین.
شما اگر فایل زیرنویس را در کنار فیلم و همنام با فیلم مربوطه قرار دهید خواهید دید بدون هیچ مشکلی اجرا شده و اصلا پسوند اهمیتی ندارد.

در رابطه با ساب تایتل کریتور هم باید بگم که من سالهاست با آن کار میکنم پس حتما جایی از راه را اشتباه میروید و امکان ندارد این مشکلی که شما از آن سخن گفتین درست باشد. بیشتر توضیح دهید تا راهنمایی کنم.

برای ؟؟؟؟ نشدن هم باید بعد از تایپ کردن موقع ذخیره بجای ANSI از یونیکد8 استفاده کنید نه اینکه فایلهای از قبل تایپ شده با فرمت ANSI را مجددا یونیکد8 ذخیره کنید. معلوم است که جواب نمیدهد. برای خارج کردن فایلهای ؟؟؟؟؟ که از قبل ANSI ذخیره شده اند از برنامه رفع مشکل فارسی نویسی در ویندوز که خودم ساختم و در همین وبلاگ لینک دریافتش موجود است استفاده نمائید. از آنجایی که این برنامه رایگان نیست من در اولین فرصت لینک دانلود رایگانش را برایتان ایمیل میکنم.
ببخشید که لینک دانلودش را همین جا قرار نمیدهم چون آنموقع دیگران سوءاستفاده میکنند.

موفق باشید تا بعد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد