برترین نرم افزارهای فارسی زبان

برترین نرم افزارهای فارسی زبان

لیست کامل نرم افزارها. داستانهای کوتاه. اشعار و تصاویر شخصی من (بهروز غلامی اشرف)
برترین نرم افزارهای فارسی زبان

برترین نرم افزارهای فارسی زبان

لیست کامل نرم افزارها. داستانهای کوتاه. اشعار و تصاویر شخصی من (بهروز غلامی اشرف)

آموزش چسباندن زیرنویس به فیلم

عنوان: آموزش چسباندن زیرنویس به فیلم "اِدغام زیرنویس با فیلم"

کاری از: بهروز غلامی اشرف

پست الکترونیکی: pcnworld2002@Yahoo.Com

فرمت فایل آموزشی: PDF قابل اجرا با برنامه ی Acrobat Reade

زبان آموزش: فارسی 

تعداد صفحات: 7 صفحه (A4)

ظرفیت: حدودا 500 کیلوبایت

مخاطب خاص: علاقه مندان به میکس یا تدوین

مطالب مرتبط: آموزش ساخت زیرنویس   -   دانلود زیرنویس

قیمت: رایگان (هم اکنون در ادامه دانلود نمائید.)

راهنمای دانلودِ: بعد از کلیک بر روی لینک زیر در صفحه ای که باز میشود بر روی دریافت فایل کلیک نمائید.

برای دانلود کلیک کنید


تذکر: درج لینک دانلود این فایل آموزشی در سایر وبسایتها, وبلاگها کاملا بلامانع میباشد. 

اگر از طریق موتورهای جستجو وارد این صفحه شده اید برای مشاهده ی کامل اینجا کلیک کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
ghasem یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ http://musicafg.blogfa.com

سلام دوست عزیز
بابت این فایل آموزشی از شما تشکر میکنم
موفق باشی

danialz شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ http://GTAinsideFA.rzb.ir

سلام.منم مثل تو به برنامه نویسی علاقه دارم.
اگه بازی جی تی ای رو کرده باشی من دارم تعغییرش میدم.
ایشالا شهر تهران رو تکمیل میکنم.
ادرس وبلاگم: gtainsidefa.rzb.ir
اگه خواستی کمکم کنی من میتونم تورو نویسنده ی وبلاگم کنم

لطفا از این طریق مکاتبه نمائید
pcnworld2002@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد